Nákupný košík

V nákupnom košíku nie je žiaden tovar.

Obchodné podmienky

Objednanie tovaru

Odoslaním internetovej objednávky vybraného tovaru zákazník potvrdzuje záväznosť svojej objednávky,  dáva súhlas so spracovaním osobných údajov  a potvrdzuje tým, že sa zoznámil/a s reklamačným poriadkom a týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
Prijatie objednávky so všetkými údajmi obdržíte od nás na Vami udanú e-mailovú adresu.

Uvedené ceny platia pri nákupe tovaru cez internet. Na tieto ceny sa neposkytujú ďalšie zľavy.

Dodanie tovaru

Dodanie tovaru závisí od dostupnosti tovaru na našom sklade. Dodacia lehota je od nasledujúceho pracovného dňa od potvrdenia objednávky.  O dodacej lehote Vás budeme informovať prostredníctvom Vami uvedeného telefónneho čísla alebo emailu. 

Platba za tovar

  • Na dobierku, platba kuriérovi  pri doručení tovaru 
  • V hotovosti na našej predajni

Spôsob doručenia

Môžete si zvoliť 2 spôsoby doručenia tovaru

1. Kuriérom nasledujúci deň od vyskladnenia   - 5,00€
(Pri nákupe nad 40€ kuriér zdarma)

2. Vyzdvihnutie na našej predajni
Pri vyzdvihnutí na predajni Vám bude tovar vydaný až na základe predošlého vyzvania telefonicky alebo e-mailom.

Na každý tovar poskytujeme záruku tak ako je pri danom tovare uvedené.  Ak tak nie je, platí zákonom stanovená lehota 24 mesiacov. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady.  Reklamácia sa uplatňuje písomne, reklamovaný tovar  treba doručiť do našej predajne na Miletičovej 25 v Bratislave na náklady zákazníka.  Uznanú reklamáciu Vám doručím v rámci SR na naše náklady. Záruka a reklamácie

V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote Váš list o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu. Toto právo máte aj v prípade, ak ste si tovar objednaný prostredníctvom internetového obchodu vyzdvihli osobne priamo u predajcu.

Samotný tovar  ani jeho originálny obal s akýmkoľvek príslušenstvom nesmú byť poškodené a niesť znaky používania alebo byť inak znehodnotené. K tovaru musia byť priložené všetky dokumenty vrátane dodacieho listu alebo faktúry.

Reklamácia poškodeného balíka:

V prípade, že je balík očividne poškodený už pri preberaní tovaru, ihneď do prepravného listu za prítomnosti vodiča zapísať "poškodená zásielka". Pokiaľ tak neurobíte, nie je možnosť túto zásielku reklamovať.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Prevádzovateľ internetového obchodu www.bizam.sk zaručuje všetkým zákazníkom ochranu ich osobných údajov. Údaje slúžia výhradne k úspešnému vybaveniu objednávok a neposkytujú sa tretím osobám či inštitúciám, s výnimkou prepravcu. Tieto informácie sa riadia zákonom:
- zákon č. 84/2014 Z. z. ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorým sa mení zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov 
- znenie zákona č. 18/2018 Z.z. resp. odkaz na jeho aktuálne znenie: https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2018/18/20180525

Udelený súhlas so spracovaním osobných údajov možno kedykoľvek odvolať listom doručeným do sídla spoločnosti.
V prípade neaktuálnosti Vami poskytnutých údajov, po splnení účelu, po podaní námietky alebo v prípade zrušenia budú tieto údaje zlikvidované.